Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” w Biłgoraju informuje, że ogłasza przetarg na wykonanie remontu kominów w budynkach przy ul. Cegielnianej 37, Kościuszki 30 i Szewskiej 5 w Biłgoraju.
1. Zakres prac obejmujących remont kominów w budynkach przy ul. Cegielnianej 37 i Kościuszki 30;
a) zabezpieczenie połaci dachowej w obrębie remontowanych kominów przed uszkodzeniem pokrycia papowego,
b) demontaż istniejących rur PCV,
c) demontaż czapek kominowych,
d) zamurowanie istniejących otworów przelotowych i przygotowanie górnej powierzchni trzonów kominowych pod montaż obrotowych nasad wentylacyjnych turbowent na podstawach zbiorczych,
e) docieplenie bocznych ścian kominów (zmycie elewacji, środek gruntujący, wełna mineralna gr. 5 cm, klej, siatka, narożniki, tynk zewnętrzny silikonowy 1,5mm),
f) montaż nasad kominowych wykonanych z blachy ocynkowanej na stałe do istniejących kominów,
g) montaż turbowentów wykonanych z blachy nierdzewnej. Średnica nasady obrotowej wentylacyjnej musi zostać dobrana do ilości oraz przekrojów istniejących przewodów wentylacyjnych, które obejmuje podstawa zbiorcza. Nasada obrotowa musi mieć możliwość łatwego demontażu w celu przeprowadzenia przeglądu kominiarskiego.,
h) podłączenie nasad do istniejącej instalacji odgromowej,
i) wyprowadzenie przewodów odpowietrzających kanalizację znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących przewodów kominowych poza obręb nasad kominowych
Nasady należy wykonać na podstawie przykładowego schematu (zał. nr 1).
2. Zakres prac obejmujących remont kominów w budynku przy ul. Szewskiej 5:
a) zabezpieczenie połaci dachowej w obrębie remontowanych kominów przed uszkodzeniem pokrycia papowego,
b) demontaż istniejących rur PCV i nasad (osłon) kominowych,
c) demontaż czapek kominowych,
d) zamurowanie istniejących otworów przelotowych i przygotowanie górnej powierzchni trzonów kominowych pod montaż podstaw zbiorczych,
e) docieplenie bocznych ścian kominów (zmycie elewacji, środek gruntujący, wełna mineralna gr. 5 cm, klej, siatka, narożniki, tynk zewnętrzny silikonowy 1,5mm),
f) montaż wielokanałowych nasad wentylacyjnych odwzorowujących kształt i wymiar istniejących kanałów na całej wysokości przewodu. Kanały winny być wykonane z blachy o gr. 0,55mm ocynkowanej (gr. ocynku 270 µm) izolowane zewnętrznie jak i względem siebie. Obudowa zewnętrzna nasady winna być wykonana z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze RAL 9010(biały).
Każdy z kanałów winien być wyposażony w otwory rewizyjne z drzwiczkami kwasoodpornymi gazoszczelnymi wg normy PN 1856-1, PN 1856-2. Dodatkowo nasada musi posiadać możliwość inspekcji od góry przez otwierany daszek. Wszystkie elementy konstrukcyjne nasady oraz deflektora inne być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo a wszystkie elementy dodatkowe (nakrętki, podkładki oraz śruby) wykonane ze stali nierdzewnej.
g) podłączenie nasad do istniejącej instalacji odgromowej oraz zamontowanie odciągów,
h) wyprowadzenie przewodów odpowietrzających kanalizację znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących przewodów kominowych poza obręb nasad kominowych o min. 10cm ponad wysokość nasady.
Przewidywana wysokość nasady to 1,2 – 1,7m.
Nasady należy wykonać na podstawie przykładowego schematu (zał. nr 2).
Zainteresowanych zapraszamy do przeprowadzenia wizji lokalnej.
W cenie całości prac należy uwzględnić przegląd przewodów wentylacyjnych a w szczególności:
a/ sprawdzenie ogólnego stanu technicznego przewodów wentylacyjnych na całej ich długości wraz z badaniem siły ciągu / podciśnienie / przewodów wentylacyjnych,
b/ sporządzenie opinii kominiarskiej z dokonanej kontroli z opisem usterek i nieprawidłowości, podaniem przyczyn ich powstania oraz propozycji dotyczących ich usunięcia. Opinię Wykonawca sporządza dla każdego lokalu oddzielnie i podpisaną przez właściciela bądź najemcę lokalu przekazuje użytkownikowi lokalu oraz Spółdzielni Mieszkaniowej podczas odbioru końcowego zadania.
W zadaniu należy uwzględnić również zabezpieczenie przed dostawaniem się wody opadowej do przewodów kominowych oraz roboty porządkowe.
Termin wykonania: do 31.10. 2025 r. Okres gwarancji minimum 3 lata.
2. W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przedłożenie :
- koszt wykonania całości prac na poszczególnych budynkach(bez VAT)
- nośniki kosztów w przypadku robót dodatkowych,
- okresu gwarancji na zastosowane materiały i wykonane prace,
- terminu rozpoczęcia prac,
- terminu płatności faktury (nie mniej niż 14 dni).
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Rozliczenie ostateczne nastąpi po zgłoszeniu o zakończeniu i odbiorze robót.
Dopuszczamy możliwość składania ofert na poszczególne budynki.
W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium na budynki na które będzie składana oferta w wysokości odpowiednio:
|
Adres |
Wadium |
1. |
Cegielniana 37 |
2500 |
2. |
Kościuszki 30 |
3700 |
3. |
Szewska 5 |
3000 |
W przypadku złożenia oferty na wszystkie budynki należy wpłacić wadium w wysokości
6000zł. na konto w BS Biłgoraj nr 69960200070000025720000004.
Zwrot wadium dla oferentów nie wybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.
W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.
Po podpisaniu umowy z wykonawcą kwota wadium zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterkowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek, w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru kwota ta nie jest zwracana wykonawcy.
Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty :
1. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac.
2. Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia , a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Referencje
4. Wykaz wykonywanych robót.
5. Oświadczenia , że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ,lub nie ogłoszono upadłości.
6. Oświadczenie , że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7. Kserokopię wpłaty wadium.
8. Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem).
Oferty należy składać do dnia 02.04.2025 roku do godziny 12 00 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonych kopertach w sekretariacie Spółdzielni z adnotacją „Oferta na remont kominów”. Na kopertach winny być dane wykonawcy – jego nazwa i adres. Otwarcie ofert nastąpi 02.04.2025r. o godz. 1215 w biurze Spółdzielni.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.
RODO | » zobacz/pobierz |
Załącznik nr 1 | » zobacz/pobierz |
Załącznik nr 2 | » zobacz/pobierz |