Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” w Biłgoraju informuje, że ogłasza przetarg na wykonanie:
1. remontu oświetlenia terenu przy budynkach ul. Kościuszki 150, 154 w Biłgoraju.
Zakres prac:
Kościuszki 150:
- demontaż istniejących słupów wraz z wysięgnikami, oprawami i tabliczkami słupowymi – 3 kpl.,
- wykonanie nowej linii oświetleniowej.
Dane techniczne:
· oprawa oświetleniowa ELBA LED – 3szt.,
· słup parkowy S-40C-3 + fundament F100/200 + złącza IZK (kpl) – 3 szt.,
· przewód do opraw YDY 3x2,5mm2 – ok.12mb,
· kabel YAKY 4x16mm2 – ok. 140 mb,
· kabel YKY 3x6 mm2 – ok. 29 mb,
· rura DVR 50 – ok. 20 mb,
· rura RL 28 – ok. 10 mb,
· rozbieranie chodnika + rura DVR 50 – ok 4 mb,
· naświetlacz LED 30W – 1szt.,
· czujnik zmierzchowy zewnętrzny – 1 szt.,
· kabel YKY 3x1,5 mm2 – ok. 7 mb,
· rura RL 18 – ok. 6 mb.
Kościuszki 154:
- demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych terenu LED na elewacji budynku – 2 szt.,
- montaż nowej oprawy oświetlenia terenu LED zamontowanej na elewacji budynku – 1szt.,
- demontaż istniejących słupów wraz z z oprawami i tabliczkami słupowymi – 3kpl.,
- wykonanie nowej linii oświetleniowej – montaż 2 kpl. słópów.
Dane techniczne:
· oprawa oświetleniowa BGP 291 LED 85 – 4szt.,
· wysięgnik oprawy montowany na elewacji budynku 1m – 1kpl,
· przewód YDY 3x2,5 mm2 – ok. 35mb,
· rura RL 18 – ok. 30mb,
· tablica sterowania oświetleniem terenu z zegarem astronomicznym – 1 kpl.,
· oprawa oświetleniowa ELBA LED – 1szt.,
· słup parkowy S-40PC-3 +fundament F100/200 + złącza IZK 9kpl) – 1szt.,
· słup oświetleniowy S-60PC-3 + wysięgnik NT 1,0 ST 1ram. 1,0m + fundament F150/200 + złącza IZK (kpl) – 1 szt.,
· przewód do opraw YDY 3x2,5 mm2 – ok. 12mb,
· kabel YAKY 4x16mm2 – ok. 20mb.
2. Remont instalacji odgromowej budynków Piłsudskiego 62, Cegielniana 25, Kościuszki 154 w Biłgoraju i Rynek 16 w Tarnogrodzie.
Zakres prac:
· zdemontowanie istniejącej instalacji odgromowej,
· wykonanie zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, montaż złączy kontrolnych,
· montaż iglic odgromowych na kominach,
· wykonanie wymaganych ilości uziomów o odpowiedniej wartości rezystancji uziemienia.
Dane techniczne:
Adres |
Drut odgr. AL8mm |
Pręt uziomowy ocynk.16mm |
Bednarka ocynk. 25x4mm |
Wsporniki dachowe z obciązeniem |
Iglica odgromowa |
Uchwyt odgrom. wkręcany |
Złącze krzyż./rynnowe |
|
m (ok.) |
m (ok.) |
m (ok.) |
szt (ok.) |
szt (ok.) |
szt (ok.) |
szt (ok.) |
Kościuszki 154 |
360 |
120 |
100 |
215 |
14 |
138 |
108 |
Cegielniana 25 |
490 |
144 |
120 |
290 |
15 |
126 |
81 |
Piłsudskiego 62 |
540 |
108 |
90 |
390 |
26 |
124 |
98 |
Tarnogród Rynek 8 |
310 |
96 |
80 |
310 |
17 |
98 |
75 |
Razem |
1700 |
468 |
390 |
1205 |
72 |
486 |
362 |
Po wykonanych pracach należy doprowadzić obiekty a także teren do stanu pierwotnego a także należy załączyć badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
Termin wykonania : do 30.10.2025 r.
Remont oświetlenia terenu może zostać rozpoczęty po wykonaniu audytów efektywności energetycznej i przyjęciu wszystkich dokumentów (wymaganych do uzyskania „białych certyfikatów”) przez URE.
Prosimy o podanie łącznego kosztu remontu (bez VAT) z podziałem na koszty poszczególnych zadań i wykonania remontu instalacji w poszczególnych budynkach oraz nośniki kosztów robót dodatkowych, okresu gwarancji (minimum 36 mies.) i terminu płatności faktury (min. 14 dni).
Dopuszczamy możliwość składania ofert na poszczególne zadania.
W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium na poszczególne zadania na które będzie składana oferta w wysokości odpowiednio:
L.p |
Nazwa zadania |
|
Wadium |
1. |
Remont instalacji odgromowej |
2700 |
|
2. |
Wykonanie oświetlenia terenu |
900 |
W przypadku złożenia oferty na wszystkie budynki należy wpłacić wadium w wysokości
3000 zł. na konto w BS Biłgoraj nr 69 9602 0007 0000 0257 2000 0004.
Zwrot wadium dla oferentów nie wybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.
W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.
Po podpisaniu umowy z wykonawcą kwota wadium zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterkowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru kwota ta nie jest zwracana wykonawcy.
Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty :
1.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac.
2.Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia , a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
3.Referencje
4.Wykaz wykonywanych robót.
5.Oświadczenia, że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ,lub nie ogłoszono upadłości.
6.Oświadczenie, że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
7.Kserokopię wpłaty wadium.
8. Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem)
Oferty należy składać w biurze Spółdzielni w terminie do 27.02.2025r. do godz. 1200 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonych kopertach z adnotacją „oferta na wykonanie remontu instalacji elektrycznej”. Otwarcie ofert nastąpi 27.02.2025r o godz. 1215 w biurze Spółdzielni.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
RODO | » zobacz/pobierz |