Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Łada” w Biłgoraju

Aktualności

04-02-2025

Przetarg na wykonanie remontu instalacji elektrycznej.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” w Biłgoraju informuje, że ogłasza przetarg na  wykonanie:

1.      remontu oświetlenia terenu przy budynkach ul. Kościuszki 150, 154 w Biłgoraju.

Zakres prac:

Kościuszki 150:

- demontaż istniejących słupów wraz z wysięgnikami, oprawami i tabliczkami słupowymi – 3 kpl.,

- wykonanie nowej linii oświetleniowej.

 

Dane techniczne:

·         oprawa oświetleniowa ELBA LED – 3szt.,

·         słup parkowy S-40C-3 + fundament F100/200 + złącza IZK (kpl) – 3 szt.,

·         przewód do opraw YDY 3x2,5mm2 – ok.12mb,

·         kabel YAKY 4x16mm2 – ok. 140 mb,

·         kabel YKY 3x6 mm2 – ok. 29 mb,

·         rura DVR 50 – ok. 20 mb,

·         rura RL 28 – ok. 10 mb,

·         rozbieranie chodnika + rura DVR 50 – ok 4 mb,

·         naświetlacz LED 30W – 1szt.,

·         czujnik zmierzchowy zewnętrzny – 1 szt.,

·         kabel YKY 3x1,5 mm2 – ok. 7 mb,

·         rura RL 18 – ok. 6 mb.

Kościuszki 154:

- demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych terenu LED na elewacji budynku – 2 szt.,

- montaż nowej oprawy oświetlenia terenu LED zamontowanej na elewacji budynku – 1szt.,

- demontaż istniejących słupów wraz z z oprawami i tabliczkami słupowymi – 3kpl.,

- wykonanie nowej linii oświetleniowej – montaż 2 kpl. słópów.

Dane techniczne:

·         oprawa oświetleniowa BGP 291 LED 85 – 4szt.,

·         wysięgnik oprawy montowany na elewacji budynku 1m – 1kpl,

·         przewód YDY 3x2,5 mm2 – ok. 35mb,

·         rura RL 18 – ok. 30mb,

·         tablica sterowania oświetleniem terenu z zegarem astronomicznym – 1 kpl.,

·         oprawa oświetleniowa ELBA LED – 1szt.,

·         słup parkowy S-40PC-3 +fundament F100/200 + złącza IZK 9kpl) – 1szt.,

·         słup oświetleniowy S-60PC-3 + wysięgnik NT 1,0 ST 1ram. 1,0m + fundament F150/200 + złącza IZK (kpl) – 1 szt.,

·         przewód do opraw YDY 3x2,5 mm2 – ok. 12mb,

·         kabel YAKY 4x16mm2 – ok. 20mb.

 

2.      Remont instalacji odgromowej budynków Piłsudskiego 62, Cegielniana 25, Kościuszki 154 w Biłgoraju i Rynek 16 w Tarnogrodzie.

Zakres prac:

·         zdemontowanie istniejącej instalacji odgromowej,

·         wykonanie zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, montaż złączy kontrolnych,

·         montaż iglic odgromowych na kominach,

·         wykonanie wymaganych ilości uziomów o odpowiedniej wartości rezystancji uziemienia.

 

Dane techniczne:

 

Adres

Drut odgr. AL8mm

Pręt uziomowy ocynk.16mm

Bednarka ocynk. 25x4mm

Wsporniki dachowe z obciązeniem

Iglica odgromowa

Uchwyt odgrom. wkręcany

Złącze krzyż./rynnowe

 

m (ok.)

m (ok.)

m (ok.)

szt (ok.)

szt (ok.)

szt (ok.)

szt (ok.)

Kościuszki 154

360

120

100

215

14

138

108

Cegielniana 25

490

144

120

290

15

126

81

Piłsudskiego 62

540

108

90

390

26

124

98

Tarnogród Rynek 8

310

96

80

310

17

98

75

Razem

1700

468

390

1205

72

486

362

 

 

Po wykonanych pracach należy doprowadzić obiekty a także teren do stanu pierwotnego a także należy załączyć badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

 

Termin wykonania : do 30.10.2025 r.

Remont oświetlenia terenu może zostać rozpoczęty po wykonaniu audytów efektywności energetycznej i przyjęciu wszystkich dokumentów (wymaganych do uzyskania „białych certyfikatów”) przez URE.

 

Prosimy o podanie łącznego kosztu remontu (bez VAT) z podziałem na koszty poszczególnych zadań i wykonania remontu instalacji w poszczególnych budynkach oraz nośniki kosztów robót dodatkowych, okresu gwarancji (minimum 36 mies.) i terminu płatności faktury (min. 14 dni).

Dopuszczamy możliwość składania ofert na poszczególne zadania.

W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium na poszczególne zadania na które będzie składana oferta w wysokości odpowiednio:

 

L.p

Nazwa zadania

 

Wadium

1.

Remont instalacji odgromowej

2700

2.

Wykonanie oświetlenia terenu

900

 

W przypadku złożenia oferty na wszystkie budynki należy wpłacić wadium w wysokości

3000 zł. na konto w BS Biłgoraj nr 69 9602 0007 0000 0257 2000 0004. 

Zwrot wadium dla oferentów nie wybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.

W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.

Po podpisaniu umowy z wykonawcą kwota wadium zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterkowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru kwota ta nie jest zwracana wykonawcy.

 

      Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty :

1.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac.

2.Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia , a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

3.Referencje

4.Wykaz wykonywanych robót.

5.Oświadczenia, że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe ,lub nie ogłoszono upadłości.

6.Oświadczenie, że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

7.Kserokopię wpłaty wadium.

8. Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem)

Oferty należy składać w biurze Spółdzielni w terminie do 27.02.2025r. do godz. 1200 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonych kopertach z  adnotacją „oferta na wykonanie remontu instalacji elektrycznej”. Otwarcie ofert nastąpi 27.02.2025r o godz. 1215 w biurze Spółdzielni.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Pliki do pobrania
RODO » zobacz/pobierz

« powrót