Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Łada” w Biłgoraju

Aktualności

16-09-2024

PRZETARG NA DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Łada” w Biłgoraju ogłasza przetarg na zakup i dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni zlokalizowanych w Goraju przy ul. Rynek 600 –Lecia 2 i przy ul. Frampolska 27 na sezon grzewczy 2024/2025 i 2025/2026.

Przewidywana ilość ok. 32 000 l na sezon grzewczy. Dostawy jednorazowe ok. 8 000 – 12 000 l.  Do każdej dostawy winno być załączone świadectwo jakości.

Prosimy podać cenę tj. cena powinna zawierać – cenę brutto PKN ORLEN z dnia dostawy plus narzut brutto zastosowany dla Spółdzielni w przeliczeniu na 1 l, termin realizacji zamówienia, oraz sposób zapłaty (nie przewidujemy przedpłat).

W przypadku zainteresowania przetargiem prosimy o wpłatę wadium w wysokości
4300 zł na konto w BS Biłgoraj nr 53 9602 0007 0000 0257 2000 0001 do dnia 08.10.2024 r.

            Zwrot wadium dla oferentów niewybranych w przetargu następuje niezwłocznie po wyborze wykonawcy w terminie max do 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.

            W przypadku rezygnacji wybranego wykonawcy z wykonywania prac będących przedmiotem postępowania przetargowego wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.

            Po podpisaniu umowy z wykonawcą, kwota wadium zostaje na rachunku Spółdzielni jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje zwrócona w nominale po upływie terminu gwarancji, nie później jednak niż po upływie 3 lat. W przypadku stwierdzenia niedoróbek lub wad wykonawczych, czas zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaje przedłużony do terminu wykonania zausterowanych robót. Zwrot w/w kwoty następuje po usunięciu usterek w ciągu 14 dni po spisaniu notatki o ich usunięciu. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie wyznaczonym w protokole odbioru, kwota ta nie jest zwracana wykonawcy.

 

      Do oferty należy dołączyć pod rygorem nieważności oferty:

·         Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania określonych prac.

·         Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

·         Referencje

·         Wykaz wykonywanych robót.

·         Oświadczenia, że w stosunku do Państwa firmy nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe lub nie ogłoszono upadłości.

·         Oświadczenie, że nie ma prawomocnego wyroku za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

·         Kserokopię wpłaty wadium.

·         Oświadczenie RODO (zgodnie z załącznikiem).

 

Oferty należy składać w biurze Spółdzielni w terminie do 09.10.2024 r. do godz. 12.00 (decyduje termin wpływu do Spółdzielni) w zaklejonychkopertach w sekretariacie Spółdzielni z adnotacją „Oferta na dostawę oleju opałowego”.

Otwarcie ofert nastąpi 09.10.2024 r. o godz. 12.15 w biurze Spółdzielni.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Pliki do pobrania
RODO » zobacz/pobierz

« powrót